مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-04سياسي

توزیع 510 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند در استان سمنان


در چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت خیران، با هدف کمک به معاش خانواده های نیازمند زندانی توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار داشته ایم.

- ایسنا/سمنان مدیرکل زندان های استان سمنان گفت: در چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت خیران، با هدف کمک به معاش خانواده های نیازمند زندانی توزیع بسته های معیشتی را در دستور کار داشته ایم.

امید کهربایی شامگاه 15بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانی، اظهار ک د: همزمان با شروع دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) زندانهای استان سمنان با مشارکت خیرین اقدام به توزیع بسته های کمک معیشتی کرده اند.

مدیرکل زندان های استان سمنان با بیان اینکه این بسته ها ویژه خانواده های نیازمند زندانی تدارک دیده شده است، افزود: با همکاری خیرین این بسته ها آماده و در بین این افراد توزیع گردیده است.

کهربایی با اشاره به اینکه بیش از 510 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته ها به ارزش ریالی هر بسته 7 میلیون ریال تهیه و آماده سازی شده و در روز ولادت حضرت علی (ع) توزیع گردیده است.

وی از توزیع کارت هدیه به بیش از 215 خانواده نیازمند زندانی خبر داد و گفت: با مشارکت خوب خیرین و دستگاه های مختلف به 215 خانواده نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 510 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند در استان سمنان

توزیع 510 بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند در استان سمنان