مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 23:252023-02-04دانش

تحصیل 41 هزار دانشجو در دانشگاه های خراسان جنوبی به برکت انقلاب


رییس دانشگاه بیرجند با تأکید بر اینکه آموزش عالی استان مدیون انقلاب اسلامی است، گفت: در حال حاضر 41 هزار و 42 دانشجو در 48 دانشگاه و موسسع آموزش عالی سطح استان مشغول تحصیل و پژوهش هستند و بیش از هزار و 50 نفر استاد در مراتب علمی مختلف مشغول تدریس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد لامعی، رییس دانشگاه بیرجند نیز در این دیدار با اشاره به ترویج گفتمان علم گرایی و دانایی محوری و معنویت گرایی در دانشگاه های استان، افزود: دانشگاه های استان به دنبال احیای اندیشه دانشگاه های تمدن ساز اسلامی ایرانی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش عالی استان مدیون انقلاب اسلامی است، گفت: در حال حاضر 41 هزار و 42 دانشجو در 48 دانشگاه و موسسع آموزش عالی سطح استان مشغول تحصیل و پژوهش هستند و بیش از هزار و 50 نفر استاد در مراتب علمی مختلف مشغول تدریس، تحصیل و پژوهش هستند.

لامعی ادامه داد: 24 شرکت دانش بنیان در سطح دانشگاه های استان مشغول فعالیت هستند و در برخی مراکز رشد و پردیس ها راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه بیرجند 52 شرکت دانشگاهی، خلاق محور و دانش بنیان فعال هستند، گفت: دانشگاه های استان با برگزاری کارگاه ها و نشست های مختلف و کرسی های آزاداندیشی در عرصه جهاد تبیین خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 41 هزار دانشجو در دانشگاه های خراسان جنوبی به برکت انقلاب

تحصیل 41 هزار دانشجو در دانشگاه های خراسان جنوبی به برکت انقلاب