مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-04اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 50 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با دهه فجر دربهاباد


فرماندار بهاباد دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تببین و بیان دستاوردهای نظام برشمرد و گفت: 50پروژه در زمینه های مختلف با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از 160 میلیارد تومان در دهه فجر دراین شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، علیرضا تیموری عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان حاضر شد و دهه فجر را بهترین فرصت برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام دانست و اظهار کرد: 50 پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از 160میلیاردتومان در دهه فجر این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل طرح عمرانی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بخشداری ها، آب و فاضلاب، راهداری و حمل ونقل جاده ای، شهرداری، گاز، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، دارایی است.

فرماندار بهاباد گفت: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام است و یکی از اتفاق های بزرگ می باشد که در قرن گذشته در جهان رخ داد و لازم است قدرت نرم انقلاب اسلامی برای مردم تبیبن شود.

تیموری شعار دهه فجر امسال را ایران استوار، 44 سال افتخار بیان و تصریح کرد: با توجه به شرایط فتنه گون که در ماه های گذشته شاهد بودیم مردم با صبوری و وفاداری به انقلاب اسلامی یک بار دیگر دشمن را ناامید کردند و امسال چهل و چهارمین جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 50 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با دهه فجر دربهاباد

افتتاح و کلنگ زنی 50 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با دهه فجر دربهاباد