مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 20:562023-02-04سياسي

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی


احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه «مولّد سازی دارایی های دولت» را فروش بیت­ المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و انرا نوع ی«کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای .

- متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبری جماران قرار گرفته ، بدین شرح است: توکلی در ابتدای نامه خود با بیان این پرسش که نمیدانم این نامه را که به قصد خیرخواهی می نویسم، با إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ آغاز کنم، یا، چون راه بازگشت را گشوده و راه چاره را در دست میدانم، با مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ؟ گفته است: عطف به مصوبه ای که تحت عنوان مولّد سازی دارایی های دولت به اتفاق آراء، به اجماع، تصویب کرده اید، در پیروی از امر الهی که فرمود فَذَکِّرْ إِنْ نَفَعَتِ الذِّکْرَی نکاتی را متذکر شوم.

امید است بر مسئولیت پذیری شما و اصلاح نگرش و روش در چنین امور خطیری مؤثر افتد.

وی همچنین نوشته است: پیش از پرداختن به مصوبه ی خطرناک کنونی، نکته ای را به صورت کلی اعلام می کنم: اینگونه مصوبات مهم و تأثیرگذار باید با سازوکارهای مردم­سالارانه در فرایندهای نخبگانی،بررسی و تصویب شوند و همه اطلاعات ذیرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی

نامه اعتراض آمیز احمد توکلی به سران سه قوه در واکنش به مصوبه مولد سازی