مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-04اقتصادي

طرح توسعه شرکت کیان کُرد در ملایر به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار همدان عصر جمعه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کُرد ملایر اظهار داشت: طبق تاکید رییس جمهور، - طرح توسعه شرکت کیان کُرد با حضور وزیر علوم، با سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد تومان بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار همدان عصر جمعه در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کُرد ملایر اظهار داشت: طبق تاکید رییس جمهور، هر کدام از وزرا باید در افتتاحیه های دهه فجر حضور پیدا کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: در همین رابطه امروز میزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان نماینده رییس جمهور در شهرستان ملایر بودیم و طرح مسائل و مشکلات به وزیر علون به عنوان نماینده خاص رییس جمهور امکان پذیر است.

وی اجرای طرح توسعه شرکت کیان کُرد را ظرفیتی مستعد در استان و کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: ادامه فعالیت این شرکت به نحوی باشد که بتواند هر چه بیشتر مواد اولیه مورد نیاز تایر کشور را تولید کند.

استاندار همدان خطاب به مدیران و سرمایه گذاران این شرکت تاکید کرد: در زمینه ایجاد اشتغال برای نیرو های بومی فرصت را فراهم کنند تا افراد بیشتری در این مجموعه مشغول به کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه شرکت کیان کُرد در ملایر به بهره برداری رسید

طرح توسعه شرکت کیان کُرد در ملایر به بهره برداری رسید