مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-04سياسي

اعتکاف 850 دانش آموز و دانشجوی دختر در مصلی اسلامشهر


آیین معنوی اعتکاف ایام البیض ماه رجب با حضور پرشور بیش از 850 دانش آموز و دانشجوی دختر اسلامشهری در مصلی این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسجد جامع(مصلی) اسلامشهر در ایام البیض ماه رجب پس از دو سال تعطیلی و دوری از آیین معنوی اعتکاف حال و هوای خاصی به خود گرفته و از صبح امروز پذیرای نوجوانان، جوانان و بانوان معتکف شده است.

اعظم قالوچه دبیر مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر و مسئول برگزاری اعتکاف در مصلی اسلامشهر، در حاشیه برگزاری این آیین در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: سنت اعتکاف راهی برای بریدن از همه دلبستگی ها و تعلقات دنیوی بوده و توجه اسلام به خانواده این کانون مهم و انسان ساز موجب شده تا نقش خانواده به ویژه بانوان عمیق تر و تاثیرگذارتر از دیگر افراد خانواده نشان داده شود.

وی افزود: اهمیت حضور بانوان در برنامه های اجتماعی و عبادی می تواند به رشد دینی و مذهبی بانوان کمک کند و برپایی مراسم اعتکاف بانوان و فراهم ساختن محیطی برای حضور مادرانی که دارای فرزند نوزاد و نونهال هستند، منجر به استقبال بیشتر بانوان جوان اسلامشهری شده است.

  دبیر مجمع بانوان انقلابی شهرستان اسلامشهر با اشاره به حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این مراسم معنوی، تاکید کرد: در حدود 850 دانش آموز و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف 850 دانش آموز و دانشجوی دختر در مصلی اسلامشهر

اعتکاف 850 دانش آموز و دانشجوی دختر در مصلی اسلامشهر