مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-04اقتصادي

تعیین سقف قیمت برای گازوییل روسیه؛نزدیک به قیمت بازار


کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوییل) و فرآورده های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت 100 و 45 دلار تعیین و تصویب کرد.

- کمیسیون اروپا به طور رسمی برای سوخت دیزلی(گازوییل) و فرآورده های نفتی دارای تخفیف روسیه، به ازای هر بشکه به ترتیب سقف قیمت 100 و 45 دلار تعیین و تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، مرکز رسانه ای شورای اروپا و کمیسیون اروپا امروز (شنبه) از تعیین سقف قیمت 10 دلار برای سوخت دیزلی و 45 دلار برای فرآورده های نفتی دارای تخفیف روسیه خبر دادند.

سقف قیمت مذکور درباره کسب و کارها و شرکت های لجستیکی غربی و همچنین در قلمرو تحت کنترل غرب معتبر بوده و دوره انتقال 55 روزه ای نیز برای آن در نظر گرفته شده که از 5 فوریه آغاز خواهد شد.

در بیانیه شورای اروپا آمده است: نخستین سقف قیمت برای فرآورده های نفتی دارای تخفیف به نسبت نفت خام، بشکه ای 45 دلار و دومین سقف نیز برای فرآورده های نفتی با ارزشی بیشتر از نفت خام (فرآورده های ممتاز)، بشکه ای 100 دلار تعیین شده است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: میزان این سقف قیمت با همکاری نزدیک با ائتلاف سقف قیمت تعیین شده و از 5 فوریه 2023(16 بهمن) اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین سقف قیمت برای گازوییل روسیه؛نزدیک به قیمت بازار

تعیین سقف قیمت برای گازوییل روسیه؛نزدیک به قیمت بازار