مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-04اقتصادي

کپی کاری به ارتقای صنعت سیسمونی ایران آسیب وارد می کند


یک تولیدکننده می گوید در ایران بیشتر طراحان و سرمایه گذاران حوزه سیسمونی و محصولات نوزاد و کودک تنها به دنبال کپی کاری هستند و این، به ارتقای کیفیت و بازار فروش محصولات آسیب وارد می کند.

- ابراهیم ضیا تولیدکننده سیسمونی و دکوراسیون اتاق کودک، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره این رویداد، با اشاره به رویکردها و نیازهای خریداران و مشکلات این حوزه و اقبال مخاطبان به تولیدات داخلی گفت: مخاطبی که به لحاظ مالی قدرت خرید بالایی دارد عمدتاً از اجناس ایرانی استفاده نمی کند و مخاطبی هم که قدرت خرید کمتری دارد سعی می کند با هزینه اندک وسایل مورد نیاز خود را تهیه کند.

در حال حاضر مصرف کننده به دلیل شرایط اقتصادی ایجاد شده به دنبال کالای ایرانی با کیفیت است و وقتی محصولی کیفیت خوبی داشته باشد مخاطب خود را نیز دارد.

این تولیدکننده در پاسخ به این سوال که فضای رقابتی در این حوزه چگونه است و طراحان ایرانی تا چه اندازه در این صنعت کمک می کنند، افزود: من تولیدکننده سیسمونی و دکوراسیون اتاق خواب نوزاد در ایران و ترکیه هستم و به دلیل کیفیت بالایی که محصولاتم دارند در سال 95 به جرأت می توانم بگویم برخی از واردکنندگان کالاهای خارجی را در همان زمان از دور رقابت خارج کردم، چرا که کالای من مخاطب خود را یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی کاری به ارتقای صنعت سیسمونی ایران آسیب وارد می کند

کپی کاری به ارتقای صنعت سیسمونی ایران آسیب وارد می کند