مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-04سياسي

پیشرفت 20 درصدی طرح احداث آب شیرین کن خط انتقال آب دریا به فارس


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند احداث خط لوله انتقال آب خلیج فارس به استان فارس گفت: پیشرفت پروژه احداث آب شیرین کن این خط انتقال آب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از پروژه احداث آب شیرین کن خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بازدید و در جریان پیشرفت های آب شیرین کن و خط انتقال آب قرار گرفت.

وی گفت: بنابراعلام مسئولان کارگاه پیشرفت فیزیکی آب شیرین کن 20 درصد است که با تکمیل اسناد و مطالعات مهندسی پروژه، سرعت پیشرفت فیزیکی بیشتر و تعداد شاغلین در پروژه افزون بر صد نفر فعلی خواهد شد.

نایب رییس اول کمیسیون جهش تولید افزود: لازم به یادآوری است که سرمایه گذار متعهد شده است تا پایان سال 1403 آب خلیج فارس را به لامرد و تا اواسط سال 1404 آب را به شیراز منتقل کند.

پیش از این، استاندار فارس، در تشریح آخرین وضعیت پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس گفته است: اجرای این پروژه به شکل جدی از تیرماه امسال آغاز شد و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

محمدهادی ایمانیه افزود: امیدواریم که در پایان سال سوم اجرای این پروژه شاهد رسیدن آب به شیراز و مرودشت و در پایان سال پنجم نیز شاهد رسیدن آب به آباده و مرز استان فارس و اصفهان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 20 درصدی طرح احداث آب شیرین کن خط انتقال آب دریا به فارس

پیشرفت 20 درصدی طرح احداث آب شیرین کن خط انتقال آب دریا به فارس