مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-04اجتماعي

پایان عملیات اسکان زلزله زدگان خوی/توزیع اقلام زیستی ادامه دارد


جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد، با برپایی 100مین اردوگاه، عملیات اسکان زلزله زدگان در مناطق زلزله زده خوی امشب به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این زمینه اظهار کرد: تا شامگاه امروز شنبه 15 بهمن 1401، با برپایی اردوگاه شماره 100 به عنوان آخرین مکان اسکان اضطراری در شهر خوی، عملیات اسکان اضطراری به پایان می رسد اما کمک های معیشتی و غذایی با تلاش سازمان داوطلبان و خیریه های مردمی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تا شب گذشته 85 اردوگاه اسکان اضطراری در شهرهای خوی و فیرورق برپا شده بود که تعداد آن ها تا غروب امروز به یکصد اردوگاه می رسد که این اقدامات، نتیجه تلاش شبانه روزی یک هزار و 100 امدادگر از 11 استان کشور بوده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: توزیع پتو، وسایل گرم کننده و بسته های غذایی از روزهای گذشته در اردوگاه ها آغاز شده است.

وی یادآور شد: برنامه ریزی ما در عملیات اسکان اضطراری به این شکل بود که در شهر خوی و فیرورق برای حفظ امنیت در پس لرزه های احتمالی، افراد را در اردوگاه ها اسکان دادیم چون برپایی چادر انفرادی در کنار ساختمان ها و در کوچه و خیابان احتمال خطر به دلیل ریزش آوار را افزایش می داد اما در روستاها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات اسکان زلزله زدگان خوی/توزیع اقلام زیستی ادامه دارد

پایان عملیات اسکان زلزله زدگان خوی/توزیع اقلام زیستی ادامه دارد