مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-04اقتصادي

پرداخت350 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد


بیش از 353 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به مددجویان زیر پوشش این اداره طی یک سال گذشته (دهه فجر سال قبل تاکنون) پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی آراسته اظهار کرد: این تسهیلات حمایتی در بخشهای بهسازی و تعمیر و ودیعه مسکن، پرداخت کمکهای موردی برای رفع نیازهای جامعه هدف، تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، مشوقهای بیمه ای به منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش و متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد: از این میزان 277 مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 260 میلیارد ریال و مشوق های بیمه ای به مبلغ 2 میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال به 178 نفر از متقاضیان اعطا شد.

رییس اداره بهزیستی گناباد گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این مدت پرداخت چهار میلیارد ریال برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیبهای اجتماعی در شهرستان است.

آراسته افزود:مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بخش حمایت از نیازمندان و معلولان و تصویب قوانین متعدد برای حمایت از این قشر، حمایت مادی و معنوی از سه هزار و 200 خانوار تحت پوشش، پرداخت 17 میلیارد ریال مستری به هزار و 750 خانوار نیازمند، حمایت از توان یابان برای حرفه آموزی و ارایه خدمات گسترده توان بخشی و پزشکی در چهار مرکز به مددجویان تحت پوشش، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت350 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد

پرداخت350 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد