مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-04ورزشي

هدف نهایی ام کسب عنوان المپیک است/تجهیز سالن تکواندو ملکان


باقرزاده که با تلاش های خود عناوین مختلف استانی، کشوری، آسیایی و جهانی را در رشته ورزشی تکواندو بدست آورده و کسب عنوان المپیک در تکواندو را هدف نهایی خود بیان می کند.

- فاطمه باقرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه ورزش تکواندو را از هفت سالگی شروع کرده، افزود: متولد 1387 در شهرستان ملکان و محصل سوم دوره متوسطه اول هستم و در این مدت مقام های استانی، سه مقام کشوری که یکی مقام دوم لیگ برتر خردسالان در سال 1398 بوده، مقام اول آسیایی و همچنین مقام سوم جهانی را کسب کردم.

تکواندوکار ملکانی عنوان داشت: مشوق اصلی ام پدرم بود که به ورزش های رزمی علاقه داشت و خودش هم والیبال کار می کرد این علاقه را در من به وجود آورد تا این راه را ادامه بدهم.

تلاش می کنم برای کشورم جایگاه خوبی کسب کنم باقر زاده با بیان اینکه در حال حاضر در تمرینات انفرادی به سر می برد، اضافه کرد: به شدت تمرینات خودم را با مربی خودم استاد عباسی پیگیری می کنم تا برای مسابقات سال آتی از آمادگی کافی برخوردار باشم و بتوانم برای کشورم جایگاه خوبی کسب کنم.

وی در خصوص تلاش های مربی خود گفت: اگر استاد عباسی نبودند نمی توانستم به چنین جایگاهی برسم و همیشه در خاطرم خواهد بود که با راهنمایی ها و پیگیری های ایشان بود که توانستم به استعدادهای درونی خود پی ببرم و انگیزه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نهایی ام کسب عنوان المپیک است/تجهیز سالن تکواندو ملکان

هدف نهایی ام کسب عنوان المپیک است/تجهیز سالن تکواندو ملکان