مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-04سياسي

اولویت دولت تکمیل مسکن مهر و اجرای نهضت مسکن است


اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 15بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر و روز ولادت امام علی (ع) با حضور رییس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استان در شهر پرند، 6 هزار و 838 واحد مسکونی در پرند و 3 هزا رو 162 واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور افتتاح شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بیان توضیح این افتتاح ها در پرند و سراسر کشور اعلام کرد: امروز طبق قولی که به رییس جمهور دادیم 6 هزار و 838 واحد مسکونی تکمیل شده مسکن مهر در شهر پرند تکمیل و به مردم تحویل شد.

همچنین امروز علاوه بر این واحدها سه هزار واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که در مجموع واحدهای افتتاح شده و تحویلی به مردم به بیش از 10 هزار واحد رسید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از واحدهای تحویلی واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود که متقاضیان آن سال های سال منتظر تکمیل آنها بودند که بعد از دستور رییس جمهور و تمهیدات در نظر گرفته شده، تجهیز منابع انجام و این واحدها تکمیل و تحویل مردم شد.

تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت وزارتخانه است وی گفت: اتمام پروژه های باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت تکمیل مسکن مهر و اجرای نهضت مسکن است

اولویت دولت تکمیل مسکن مهر و اجرای نهضت مسکن است