مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:162023-02-04بين الملل

بیانیه آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان علیه ایران در پی اقدام نادرست آژانس اتمی!


در حالی که «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرده است که گزارش بازرس آژانس نتیجه «برداشت نادرست» بوده است، این چهار کشور مدعی شده اند که این پاسخ را کافی نمی دانند و اقدام ها ایران را بر اساس گزارش های بی طرفانه و عینی آژانس قضاوت می کنند، - در حالی که محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرده است که گزارش بازرس آژانس نتیجه برداشت نادرست بوده است، این چهار کشور مدعی شده اند که این پاسخ را کافی نمی دانند و اقدام ها ایران را بر اساس گزارش های بی طرفانه و عینی آژانس قضاوت می کنند، نه بر اساس مقاصد ادعایی این کشور.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تروییکای اروپا و آمریکا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازادعایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص آنچه تغییرات اعلام نشده در تأسیسات فردو خوانده شده است، مدعی شده اند که پاسخ ایران به این گزارش را ناکافی می دانند.

ایلنا به نقل از رویترز نوشت: تروییکای اروپا و آمریکا با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازادعایی آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص آنچه تغییرات اعلام نشده در تأسیسات فردو خوانده شده است، مدعی شده اند که پاسخ ایران به این گزارش را ناکافی می دانند.

در حالی که محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرده است که گزارش بازرس آژانس نتیجه برداشت نادرست بوده است، این چهار کشور مدعی شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان علیه ایران در پی اقدام نادرست آژانس اتمی!

بیانیه آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان علیه ایران در پی اقدام نادرست آژانس اتمی!