مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-04فرهنگي

یک رقابت خاص برای بازیگران فیلم پرحاشیه جشنواره فجر


سینمای رسانه در روز چهارم جشنواره فجر میزبان یکی از فیلم های حاشیه داری است که بازیگرانش هم در چند وقت اخیر، به تناوب در صدر خبرهای سینمایی بودند و رقابت آن ها با هنرمندان فیلمهای دیگر میتواند در جای خود قابل توجه و جذاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه 15 بهمن ماه فیلم چرا گریه نمی کنی؟ به کارگردانی علیرضا معتمدی در سینمای رسانه به نمایش در می آید و این همان فیلمی است که چند روز قبل یک بگومگوی مجازی و رسانه ای میان کارگردان و تهیه کننده پس از انتشار بیانیه بازیگران فیلم رخ داد.

این فیلم دومین اثر تهیه شده توسط سیدرضا محقق در این دوره از جشنواره است که علیرضا معتمدی آن را کارگردانی کرده است و خودش هم در آن به ایفای نقش پرداخته است.

در چرا گریه نمی کنی؟ باران کوثری، هانیه توسلی، فرشته حسینی، مانی حقیقی، علی مصفا، لیندا کیانی، نهال دشتی و امیرحسین فتحی بازی کرده اند؛ بازیگرانی که بیشترشان در دوره های متعدد جشنواره حضور داشته و نامزد گرفتن جایزه بوده یا آن را به دست آوردند.

در بین آنها باران کوثری از جمله بازیگرانی است که در سن خیلی کم موفق به گرفتن سیمرغ بلورین شد.

او در طول سالهای کاری خود با فیلمهای خون بازی ، روز سوم ، بغض ، کوچه بی نام ، عصبانی نیستم و عرق سرد نامزد دریافت جایزه از جشنواره فجر بود که برای فیلمهای خون بازی و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رقابت خاص برای بازیگران فیلم پرحاشیه جشنواره فجر

یک رقابت خاص برای بازیگران فیلم پرحاشیه جشنواره فجر