مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-04اقتصادي

اختصاص تسهیلات 30میلیارد تومانی صندوق نوآوری به هرمزگان


رییس پارک علم و فناوری هرمزگان از اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات در جریان سفر سه روزه هیات اعزامی این صندوق به استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا نصیری رییس پارک علم و فناوری هرمزگان ظهر امروز در یک گفت و گوی رسانه ای اظهار داشت: سفرهای استانی که در صندوق نوآوری طراحی می شوند، صرفا برای سخنرانی، معارفه یا برگزاری جلسات نیستند بلکه بسیاری از وام ها و تسهیلات نیز طی همین سفرها و در خود استان تصویب می شوند.

  وی تاکید کرد: تیم اعزامی صندوق نوآوری این اختیار را دارد که تا سقف دو میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان متقاضی، تسهیلات اعطا کند و در پی آن است تا به جز تسهیلات و وام، ابزارهای حمایتی دیگر خود مانند سرمایه گذاری و توانمندسازی را به شرکت های دانش بنیان استان هرمزگان معرفی کند.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان ضمن برشمردن خدمات این صندوق و تاکید بر اینکه امروز صندوق نوآوری بیش از 70 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد، گفت: شرکت های دانش بنیان تنها توقع دریافت وام از صندوق نداشته باشند.

صندوق علاوه بر تسهیلات، در حوزه های بسیاری از سرمایه گذاری گرفته تا ثبت مالکیت فکری و کمک به صادرات به شرکت های دانش بنیان خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 30میلیارد تومانی صندوق نوآوری به هرمزگان

اختصاص تسهیلات 30میلیارد تومانی صندوق نوآوری به هرمزگان