مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-04حوادث

انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی به فرودگاه شهید اشرفی(ره)


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از پایان عملیات انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی زنده یاد ایرج محمدی به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی(ره) خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از پایان عملیات انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی زنده یاد ایرج محمدی به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی(ره) خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار زنده یاد ایرج محمدی و تشکر از صبر، شکیبایی و همراهی این خانواده با مجموعه امدادی جمعیت هلال احمر در طول مدت امدادرسانی اظهار کرد: پس از انجام جلسات کارشناسی و بررسی وضعیت آب و هوایی منطقه و کوه پراو تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر به منظور انتقال پیکر کوهنورد فقید به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند.

وی افزود: یک تیم 5 نفره توسط بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر ساعاتی پیش به ارتفاعات کوه پراو اعزام شدند و عملیات انتقال پیکر به فرودگاه اشرفی اصفهانی (ره) شهر کرمانشاه به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اصحاب رسانه که در این مدت با درایت، صبوری و نظرات کارشناسی در امر اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر را یاری کردند تقدیر کرد و از عموم مردم خواست تا در مواقع حوادث و بحران ها تنها از مراجع ذیصلاح و رسانه های رسمی اخبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی به فرودگاه شهید اشرفی(ره)

انتقال پیکر کوهنورد فقید کرمانشاهی به فرودگاه شهید اشرفی(ره)