مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-04فرهنگي

علی نصیریان: نشد که با بیضایی و کیمیایی کار کنم+فیلم


علی نصیریان گفت عمدی نبوده که در طول سال های فعالیتش با مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی کار نکرده است زیرا فرصتی برای این همکاری پیش نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر همچنین یادآوری کرد که در دوران جوانی او بیشتر کتابهای اموزشی در دسترس هنرمندان بوده است و حال آنکه بازیگران امروز از نظر منابع اطلاعاتی دست شان بازتر است.

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله برنامه های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز علی نصیریان ، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بخش هایی از گفتگوی این هنرمند نامدار را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی موزه سینما، علی نصیریان با بیان اینکه بیشترین کارهایی که انجام داده با صداقت و انگیزه بوده است، گفت: در سینما کارکردن یک ریسک است و در عین حال که ممکن است فیلمنامه و کارگردانی خوب باشد اما تا کار به انتها نرسد مشخص نیست نتیجه کار چه چیزی می شود.

وی ادامه داد: در اکثر فیلم هایی که به خاطر متن و تا حدودی به خاطر کارگردان حضور داشتم معمولا با آنها درمورد نقش مشورت می کردم.

یادم می آید ناصر تقوایی برای فیلم ناخداخورشید به من گفت دو شخصیت در فیلمنامه وجود دارد که می توانم آنها را بازی کنم یکی مستر فرحان و دیگری ناخدا که من از او پرسیدم خود شما کدام را برای من پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان: نشد که با بیضایی و کیمیایی کار کنم+فیلم

علی نصیریان: نشد که با بیضایی و کیمیایی کار کنم+فیلم