مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-04اقتصادي

مشکلی اعتباری برای رفع معضل زباله شمال نداریم


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مشکلی برای پرداخت اعتبار و رفع معضل زباله شمال کشور نداریم و تاکنون نیز اعتبارات خوبی جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلیمی پیش ازظهر شنبه در سفر به مازندران در راستای بررسی وضعیت پسماند استان و بازدید از طرح های پسماند ساری و آمل با بیان اینکه پایان کار محل دفن زباله آمل از تعهدات دولت است، گفت: بر اساس برنامه این محل دفن زباله باید تعطیل و در محل جدید کارخانه زباله سوز جانمایی شود.

وی با بیان اینکه برای پرداخت اعتبار در راستای رفع معضل پسماند استان های شمال کشور نداریم، اظهار کرد: امسال نیز پرداختی خوبی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در راستای رفع مشکل زباله استان ها انجام شده است که با افزایش چشمگیری در مقایسه با سال قبل همراه بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی و محلی زمین کارخانه زباله سوز را شناسایی و اعلام کنند، افزود: در صورت معرفی مکان از یک تا هفت، اولویت ما بررسی زمین های یک و دو است.

سلیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه پس از راه اندازی کارخانه زباله سوز ایزالیسیون محل فعلی دفن زباله آمل انجام خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به شتاب گرفتن ساخت سد هراز در دولت سیزدهم و ضرورت پایان کار محل دفن زباله آمل، مکان یابی و جانمایی زباله سوز هر چه زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی اعتباری برای رفع معضل زباله شمال نداریم

مشکلی اعتباری برای رفع معضل زباله شمال نداریم