مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-04سياسي

محمدی: مشکل فساد و رانت در حوزه دارو به حداقل رسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی افزود: طرح اصلاح سیاست های ارزی در سازمان غذا و دارو در راستای اهداف کلان جمهوری اسلامی و در زمینه ارتقا سلامت در جامعه است و در طرح «دارویار» تلاش شد تا مسایل موجود در حوزه تخصیص ارز ترجیحی به دارو .

- رییس سازمان غذا و داروی کشور گفت: با اجرای طرح دارویار می توانیم بگوییم امروز در حوزه دارو چیزی به اسم ارز ترجیحی و یا رانت و فساد وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی افزود: طرح اصلاح سیاست های ارزی در سازمان غذا و دارو در راستای اهداف کلان جمهوری اسلامی و در زمینه ارتقا سلامت در جامعه است و در طرح دارویار تلاش شد تا مسایل موجود در حوزه تخصیص ارز ترجیحی به دارو حل شود و با اقداماتی که انجام شد، می توانیم بگوییم امروز در حوزه دارو چیزی به اسم ارز ترجیحی و یا رانت و فساد وجود ندارد.

وی اظهار داشت: باید در حوزه وظایف خود به سمتی پیش رویم که تمام فرآیند ها به صورت فناورمحور انجام شود.

در حوزه دارو و تجهیزات سربلند هستیم و از تنگنا های موجود عبور کرده ایم.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: از حدود تیرماه که اصلاح سیاست های ارزی آغاز شد، مشکلاتی مانند احتکار نیز تا حدود زیادی برطرف شده است؛ در حال حاضر مهمترین مشکل ما در حوزه تجهیزات مصرفی و شیرخشک؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: مشکل فساد و رانت در حوزه دارو به حداقل رسیده

محمدی: مشکل فساد و رانت در حوزه دارو به حداقل رسیده