مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-04سياسي

آغاز مراسم اعتکاف در 140 مسجد استان یزد /امسال 9 هزار نفر یزدی معکتف شدند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد از آغاز ویژه برنامه معنوی اعتکاف در بالغ بر 140 مسجد این استان خبر داد و گفت: حضور پرشور جوانان از جمله جلوه های خاص و غرور آفرین این مراسم معنوی در استان یزد است.

- حجت الاسلام خلیل سلطانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همزمان با 13 ماه رجب، اظهار کرد : این مهم از دیشب به مدت سه روز همزمان با کل کشور در 140 مسجد استان یزد آغاز شده است.

وی حضور جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین جلوه های غرور آفرین این مراسم دینی در استان یزد دانست و افزود: بیش از 9 هزار نفر از اقشار مختلف در اعتکاف امسال شرکت کردند.

حجت الاسلام سلطانی تدوین و اجرای یک سری رویدادهای فرهنگی و تبینی را از جمله برنامه های در دستور کار مراسم اعتکاف امسال در استان یزد عنوان کرد و گفت: همزمانی این مهم با یوم الله دهه فجر فرصت مناسبی برای روشنگری و پاسخ به شبهات دینی است که با برگزاری جلسات بصیرتی انجام می شود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، احکام و اقامه نماز جماعت را از دیگر برنامه های تدوین شده برای روزه داران معتکف در استان یزد دانست و بیان کرد: حضور در این مراسم معنوی و ارزشمند توف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم اعتکاف در 140 مسجد استان یزد /امسال 9 هزار نفر یزدی معکتف شدند

آغاز مراسم اعتکاف در 140 مسجد استان یزد /امسال 9 هزار نفر یزدی معکتف شدند