مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:362023-02-04سياسي

نماینده مجلس: شاهرود و میامی با بیکاری خداحافظی می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی اظهار کرد: مردم ما در تمام عرصه ها در صحنه بوده اند و بر ما فرض است که برای وجود این مردم عزیز بر خود ببالیم.

وی تصریح کرد: شهرستان میامی علی رغم تمامی محدودیت ها شاهد نگاه عملی مسؤولان در چند سال اخیر بوده است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه شهرستان میامی در بودجه امسال کشور برداشت مناسبی داشته است و بودجه این شهرستان در برخی شاخص ها پنج برابر شده است.

خانی اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح بیمارستان شهرستان میامی به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان خواهیم بود و با تلاش مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، خدمات رسانی در این مرکز بهداشتی روزبه روز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین زیرساخت مناسب موردنیاز، سرمایه گذاری مهم و بزرگی با اشتغال زایی گسترده در شهرستان میامی انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های پیش بینی شده، در دو سال آینده با مشکل بیکاری در دو شهرستان شاهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: شاهرود و میامی با بیکاری خداحافظی می کنند

نماینده مجلس: شاهرود و میامی با بیکاری خداحافظی می کنند