مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-04اقتصادي

بیمارستان 64 تختخوابی میامی افتتاح شد


مراسم افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی امام رضا(ع) میامی با حضور وزیر بهداشت و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میامی برگزار شد.

- میامی - مراسم افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی امام رضا(ع) میامی با حضور وزیر بهداشت و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی امام رضا (ع) در پنج هزار و 100 متر مربع امروز در حالی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر بهداشت صورت می گیرد که برای این طرح 76 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

حسین شیبانی با بیان اینکه 100 میلیارد تومان نیز برای تجهیز بیمارستان از وزارت بهداشت اختصاص یافت، تاکید کرد: 10 میلیارد تومان اعتبار عمرانی ساختمان بیمارستان از محل سفر رییس جمهور و مابقی از محل اعتبارات ملی پروژه های عمرانی استان سمنان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان به واسطه جمعیت شهرستان میامی و همچنین قرارگیری در مسیر کریدور تهران - مشهد، ویژه خدمت رسانی به زائران رضوی و تصادفات احتمالی، ضرورت داشت، بیان کرد: مراحل ساخت این بیمارستان از سال 96 آغاز و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وزیر بهداشت تا ساعتی دیگر بلوک زایمان بیمارستان بهار را نیز افتتاح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 64 تختخوابی میامی افتتاح شد

بیمارستان 64 تختخوابی میامی افتتاح شد