مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-04سياسي

حضرت علی(ع) اسوه مردانگی/ ترویج فرهنگ علوی در جامعه یک ضرورت است


رییس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) چراغ هدایت است و اگر در مسیر آن حرکت کنیم، راه را گم نخواهیم کرد، گفت: حضرت علی (ع) اسوه مردانگی بود.

- یزد- رییس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) چراغ هدایت است و اگر در مسیر آن حرکت کنیم، راه را گم نخواهیم کرد، گفت: حضرت علی (ع) اسوه مردانگی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی صبح شنبه در مراسم جشن باشکوه ولادت با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز شیعیان علی (ع) در شکل گیری حاکمیت دینی و ارزشی پیشرو و پیشتاز هستند و ما امروز به وجود چنین امام پیشوایی افتخار می کنیم که اساس و محوریت جامعه اسلامی را تشکیل می دهند.

امام جمعه موقت بهاباد بیان داشت: امام علی(ع) شخصیتی بود که از همان دوران آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) خود را وقف اسلام کرد و در دفاع از آخرین فرستاده الهی و دین مبین اسلام تمام تلاش خود را انجام داد.

رییس حوزه علمیه بهاباد با تاکید بر اینکه شناخت سیره عملی حضرت علی (ع) چراغ راه زندگی است و اگر انسان بتواند ابعاد شخصیتی آن حضرت را بشناسد بی تردید به رستگاری دست خواهد یافت، گفت: حضرت علی (ع) به عنوان نمادی از انسان کامل الگوی مناسبی برای نسل جوان در تمام امور زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی(ع) اسوه مردانگی/ ترویج فرهنگ علوی در جامعه یک ضرورت است

حضرت علی(ع) اسوه مردانگی/ ترویج فرهنگ علوی در جامعه یک ضرورت است