مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-04اقتصادي

ایستگاه های پمپاژ کوهدشت و رومشکان نیمه کاره مانده اند


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در کوهدشت و رومشکان ظرفیت های بی بدیلی را داریم، از سنوات قبل یک سری اقدامات در حوزه ساخت ایستگاه های پمپاژ داریم اما به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، سید عماد شاهرخی در نشست با معاون وزیر جهاد کشاورزی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: در لرستان چند ایستگاه پمپاژ عمده و مهم داریم که در سه حوزه کوهدشت، رومشکان و پل دختر است.

وی خاطرنشان کرد: در کوهدشت و رومشکان ظرفیت های بی بدیلی را داریم، از سنوات قبل یک سری اقدامات در حوزه ساخت ایستگاه های پمپاژ داریم اما به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حوزه رودخانه شهرستان رومشکان پنج هزار هکتار زمین داریم که استعداد تبدیل به اراضی آبی را دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه ما در حوزه آب با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: متاسفانه در دشت کوهدشت بیشترین فرو نشست زمین را با 9 متر داریم، بنابراین تکمیل ایستگاه های پمپاژ و اجرای آبیاری تحت فشار ضروری است.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت های خود از پرداخت 220 میلیارد تومان بابت غرامت کشاورزان خبر داد و گفت: از 1300 میلیارد تومان اعتبار بابت پرداخت غرامت کشاورزان در کشور 220 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های پمپاژ کوهدشت و رومشکان نیمه کاره مانده اند

ایستگاه های پمپاژ کوهدشت و رومشکان نیمه کاره مانده اند