مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-04حوادث

دستگیری قاچاقچی چوب در تاغزارهای نوش آباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره هنگام گشت و کنترل های شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری یک متخلف قاچاق چوب در تاغزارهای اطراف نوش آباد شدند.

- سید مجتبی شریفیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متهم همراه با یک هزار کیلوگرم چوب قاچاق و یک دستگاه خودرو نیسان دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت اجرای فرآیند قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: حفظ منابع طبیعی یکی از اصول حقوق شهروندی است که مبارزه با تخریب آن با مشارکت و همکاری مردم عملی می شود، بنابراین از همه شهروندان درخواست داریم ضمن تلاش برای حفظ منابع طبیعی، هرگونه تخلف را با شماره تلفن رایگان 1504 گزارش کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: گشت های یگان حفاظت منابع طبیعی در 10 ماه گذشته از سال جاری موفق به دستگیری هفت متهم به قاچاق سه هزار کیلوگرم چوب از تاغزارهای اطراف این شهرستان همراه با چهار دستگاه خودرو و سه دستگاه موتور سیکلت شده اند.

وی تاکید کرد: گستردگی مناطق بیابانی، محدود نبودن راه های ورود و خروج به این عرصه ها و سواستفاده برخی از مغرضان منجر به بروز چنین تخلفاتی می شود که حفظ این مساحت خارج از ظرفیت های یک دستگاه بوده و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی وظیفه همه شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی چوب در تاغزارهای نوش آباد

دستگیری قاچاقچی چوب در تاغزارهای نوش آباد