مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-04فرهنگي

ماجرای «هایپاور» چیست؟


کارگردان فیلم سینمایی «هایپاور» از آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: این فیلم ماحصل زحمت دو ساله یک تیم است و ما سعی کردیم بیشتر به تفکر و نبوغ شهید منصور ستاری و نقش نیروی پدافند هوایی ارتش در عملیات «والفجر 8» بپردازیم.

- کارگردان فیلم سینمایی هایپاور از آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: این فیلم ماحصل زحمت دو ساله یک تیم است و ما سعی کردیم بیشتر به تفکر و نبوغ شهید منصور ستاری و نقش نیروی پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر 8 بپردازیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی محمد پور که در حاشیه اکران فیلمش در بنیاد سینمایی فارابی سخن می گفت، ادامه داد:فیلم هایی در این زمینه ساخته شده است اما ما اصلا بر زندگی شهید ستاری تمرکز نداشتیم و بیشتر تمرکزمان بر ابتکار ایشان و طرحی بود که در عملیات والفجر ارائه دادند.

طبق بررسی های صورت گرفته، نابود کردن 78 فروند هواپیما در 20 روز کم سابقه بوده است و داستان اصلی فیلم بر همین موضوع تاکید داشت.

کارگردان فیلم سینمایی هایپاور با اشاره به نحوه شکل گیری داستان، ادامه داد: ما در سال 99 به طور اتفاقی ویدیوکلیپی را از شهید ستاری که درباره موشک هاوک صحبت می کند، دیدیم و با بررسی هایی که همراه با امیر شایان مهر داشتیم، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «هایپاور» چیست؟

ماجرای «هایپاور» چیست؟