مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-04فرهنگي

ساختن فیلم یا نوشتن رمان درباره امام خمینی (ره) سخت است


بهروز افخمی در جلسه نقد کتاب «روح الله» گفت: ساختن فیلم یا نوشتن رمان درباره امام (ره) کار سختی است؛ اما در کتاب «روح الله» ما جهت گیری های درست، - بهروز افخمی در جلسه نقد کتاب روح الله گفت: ساختن فیلم یا نوشتن رمان درباره امام (ره) کار سختی است؛ اما در کتاب روح الله ما جهت گیری های درست، مستند، معتبر و خیال انگیز می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب روح الله ؛ روایت مستند زندگی امام خمینی (ره) همزمان با آغاز چهل وچهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی در فروشگاه کتاب به نشر با حضور بهروز افخمی (منتقد)، محمد رودگر (پژوهشگر)، محمدقائم خانی (دبیر نشست) و هادی حکیمیان (نویسنده اثر) نقدوبررسی شد.

حکیمیان درباره ایده یابی و روند نوشتن این اثر گفت: چندین سال قبل داشتم برای خودم درباره امام مطالعه می کردم که دیدم ایشان چقدر قبل از دهه 40 فعالیت سیاسی داشته اند؛ اما ما عمدتاً امام را از سال 42 می شناسیم و همه جا این شخصیت طوری معرفی شده که انگار کار سیاسی خود را از سال 42 شروع کرده است.

در ذهن من نیز این بود که فعالیت های سیاسی و اجتماعی ایشان از همان سال شروع شده است؛ اما در اسناد دیدم که امام خمینی در دهه 20 و 30 هم فعالیت سیاسی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختن فیلم یا نوشتن رمان درباره امام خمینی (ره) سخت است

ساختن فیلم یا نوشتن رمان درباره امام خمینی (ره) سخت است