مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-04ورزشي

پازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند


سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: 6 الی 7 بازیکن از بدنه این مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور که در بندرعباس در حال برگزاری می باشد به اردوی تیم ملی که از 18 بهمن 1401 برگزار خواهد شد، - ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: 6 الی 7 بازیکن از بدنه این مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور که در بندرعباس در حال برگزاری می باشد به اردوی تیم ملی که از 18 بهمن 1401 برگزار خواهد شد، دعوت خواهند شد.

علی صانعی در حاشیه بازیهای فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود، اظهار کرد: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجایی که آموزش و پرورش دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.

وی افزود: از این رو ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی، بتوانیم مسابقات زیر 16 سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.

به گفته صانعی، اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازیهای پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.

سرمربی فوتسال زیر 20 سال کشور اضافه کرد: با کمک مربیان تیم مای و معلمان بسیار خوب که در آموزش و پرورش هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند

پازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند