مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-04سياسي

مهارت آموزی 2108 سرباز استان سمنان/ طرح «سرباز مهارت» ادامه می یابد


مهارت آموزی دو هزار و 108 سرباز ارتش، سپاه و فراجای استان سمنان در قالب طرح «سرباز مهارت» انجام شد و گفته می شود که این طرح در استان دامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز هم زمان با دهه فجر، سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان و معاون نیروی انسانی سپاه استان ضمن بازدید از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی شهرستان سمنان، با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان پیرامون مشارکت سپاه در حوزه های مرتبط با مهارت آموزی و گسترش همکاری های مشترک دیدار و گفت وگو کردند.

مسؤولان از کارگاه های آسانسور، فناوری خودرو، برق خودرو، برق ساختمان و plc، تراش و فرز CNC، جوشکاری و صنایع چوب بازدید کردند.

محمد عسگریان، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سردار سلیمانی سمنان در این بازدید به ارائه توضیحاتی پیرامون رشته های آموزشی و مخاطبان این کارگاه ها پرداخت.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان هم در حاشیه این بازدید با اشاره به تصویب قانون جذب کمک اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خواستار مشارکت سپاه استان سمنان در راستای ایجاد، تجهیز و تأمین مواد مصرفی کارگاه های آموزشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی 2108 سرباز استان سمنان/ طرح «سرباز مهارت» ادامه می یابد

مهارت آموزی 2108 سرباز استان سمنان/ طرح «سرباز مهارت» ادامه می یابد