مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-04سياسي

پدران شهدا پشتیبان انقلاب هستند


پدران شهدا همانند دوران دفاع مقدس که با تربیت فرزندان رشید خود به یاری امام رفتند، امروز هم مانند آن دوران در کنار رهبری و پشتیبان انقلاب هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پدران شهدا همانند دوران دفاع مقدس که با تربیت فرزندان رشید خود به یاری امام رفتند، امروز هم مانند آن دوران در کنار رهبری و پشتیبان انقلاب هستند.

عابدین خرّم، در شب میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر، در دیدار با پدر بزرگوار شهیدان والامقام مرتضی و محمدباقر خان محمدی با اشاره به جایگاه بی بدیل پدران و مادران شهدا در 44 سال بالندگی انقلاب اسلامی، گفت: پدران شهدا، مصداق عینی پدران آسمانی و یاران امیرالمومنین در عصر حاضر هستند.

وی اظهار کرد: امروز شیعیان علی (ع) زیر پرچم ولایت، از نعمت امنیت و یکپارچگی برخوردارند.

پدر شهیدان خان محمدی نیز در این دیدار گفت: باید قدردان نعمت ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شکرگزار نعمت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی یادآوری کرد: روزگاری بود که آمریکایی ها در این مملکت، هرچه می خواستند انجام می دادند که بساط همه این قلدری ها با پیروزی انقلاب، برچیده شد؛ حالا هم باید از آنچه آمریکایی های مستکبر بر سر مردم کشورهای منطقه می آورند، درس عبرت بگیریم و قدر امنیت و استقلال موجود در کشورمان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران شهدا پشتیبان انقلاب هستند

پدران شهدا پشتیبان انقلاب هستند