مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-04اقتصادي

اجرای پروژه های راهسازی به ارزش 28 هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساخت و توسعه راه های ارتباطی به عنوان اصلی ترین مأموریت کاری تعیین شده و در حال حاضر پروژه راهسازی به ارزش بیش از 28 هزار میلیارد ریال در محورهای استان در دست اجراست.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ساخت و توسعه راه های ارتباطی به عنوان اصلی ترین مأموریت کاری تعیین شده و در حال حاضر پروژه راهسازی به ارزش بیش از 28 هزار میلیارد ریال در محورهای استان در دست اجراست.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا افزود: این پروژه های راهسازی در بیش از 36 کارگاه راهسازی شمال و جنوب استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث 108 کیلومتر کریدور بزرگراهی و 94 کیلومتر راه اصلی چشم انداز ساخت و توسعه راههای آذربایجان غربی در سالجاری تعیین شده است، گفت: برنامه امسال ساخت و توسعه 202 کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی در محورهای استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام اینکه بیش از 530 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە است، بیان کرد: در مجموع تاکنون 440 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی به اتمام رسیده و زیربارترافیک رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های راهسازی به ارزش 28 هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی

اجرای پروژه های راهسازی به ارزش 28 هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی