مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-04ورزشي

بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند


سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند.

- علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازیهای فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود، اظهار داشت: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجایی که آموزش و پرورش دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.

وی افزود: از این رو ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی، بتوانیم مسابقات زیر 16 سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.

به گفته صانعی، اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازیهای پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.

سرمربی فوتسال زیر 20سال کشور اضافه کرد: با کمک مربیان تیم مای و معلمان بسیار خوب که در آموزش و پرورش هستند، استعدادیابی از این مسابقات در چند روز گذشته انجام شده و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی کشف کنیم که از این جمع، 6 الی 7 بازیکن در اردوی دوم ملی که در 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد دعوت می شوند و از مابقی بازیکنان مستعد در اردوهای بعدی دعوت خواهند شد تا در کنار ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند

بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند