مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 07:102023-02-04سياسي

مردمی سازی و حمایت سازمان برای تحقق ایده های مؤسسات موفق مردمی


حجت الاسلام علی تقی زاده رییس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در سفر به مشهد مقدس، با حجت الاسلام مقامی رییس مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی تقی زاده رییس جدید سازمان دارالقرآن الکریم در سفر خود به مشهد مقدس، در دیدار با حجت الاسلام مقامی رییس مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره مشهد مقدس بر حمایت از مؤسسات مردمی و تقویت حرکتهای مردمی با حمایت از عملیاتی شدن ایده ّهای موفق آنان تأکید کرد و مردمی سازی و مردم محوری را جز اصول اساسی و رویکردهای مهم سازمان دارالقرآن الکریم بیان کردند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان دغدغه ترویج و تقویت جریان تدبر در کشور به بیان طرح ملی ساماندهی مربیان تدبر و طرح طلبه قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم پرداخت و افزود: باید اقداماتی زیرساختی و حقوقی صورت بگیرد تا جریانی پایدار در کشور برای جبران عقب افتادگی جامعه در زمینه انس و تدبر در قرآن صورت گیرد.

وی با طرح دغدغه سازمان دارالقرآن الکریم در راستای ترویج هر چه بیشتر انس و تدبر در قرآن به برگزاری دوره های تربیت مربی تدبر و حمایت از مؤسسات تدبر و حمایت از برگزاری دوره های تدبر توسط مؤسسات مردمی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی و حمایت سازمان برای تحقق ایده های مؤسسات موفق مردمی

مردمی سازی و حمایت سازمان برای تحقق ایده های مؤسسات موفق مردمی