مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 06:152023-02-04سياسي

تاکید وزیران امور خارجه ایران و ونزوئلا بر تبادل هیاتهای عالی بین دو کشور


وزیر امور خارجه ایران که در دومین گام از سفر منطقه ای خود به آمریکای لاتین، پس از نیکاراگوا به ونزوئلا سفر کرده است، روز جمعه به وقت محلی در کاراکاس با ایوان جیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

- وزیر امور خارجه ایران که در دومین گام از سفر منطقه ای خود به آمریکای لاتین، پس از نیکاراگوا به ونزوئلا سفر کرده است، روز جمعه به وقت محلی در کاراکاس با "ایوان جیل پینتو" وزیر امور خارجه ونزوئلا دیدار و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این دیدار با تبریک مجدد به مناسبت انتصاب وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم ایران برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.

وی با تاکید بر خواست مقامات عالیه دو کشور در زمینه تلاش هماهنگ و هم افزا برای بی اثر کردن تحریم های غیر عادلانه علیه ملت های دو کشور، ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن توافقات فی مابین را مورد تصریح قرار داد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از تلاش های منتهی به عملیاتی شدن برخی طرح های و پروژه های مورد نظر دو کشور ابراز خرسندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیران امور خارجه ایران و ونزوئلا بر تبادل هیاتهای عالی بین دو کشور

تاکید وزیران امور خارجه ایران و ونزوئلا بر تبادل هیاتهای عالی بین دو کشور