مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-03سياسي

برگزیدگان مسابقات قرآنی در بوشهر معرفی شدند


برگزیدگان مرحله استانی نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضاییه در بوشهر مشخص شدند و به مرحله منطقه ای راه یافتند.

- مهدی مهرانگیز در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: 465 نفر شرکت کننده بانوی قرآنی و تعداد 125 نفر شرکت کننده آقایان فعال قرآنی طی دو بخش در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان رشته های شفاهی اذان، حفظ، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل نهمین دوره مسابقه سراسری قرآن و عترت قوه قضاییه با حضور کارکنان شورای قضایی و خانواده های ایشان در بخش آقایان و بانوان در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

سمیه احمدی، سیده منیره حسینی و سیده سمیه ابطحی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم رشته قرآنی قرائت ترتیل بزرگسالان مرحله استانی شدند و همچنین زهرا قائدی، ریحانه مرادی و فاطمه فقیه نیز به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل زیر 16 سال انتخاب و به مرحله منطقه ای مسابقات راه یافتند.

مریم غلامی موفق به کسب مقام اول قرائت تحقیق بزرگسالان در بخش بانوان شد و علیرضا میر، حیدر حسین پور و مهدی نگهبان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت ترتیل بزرگسالان شدند و همچنین نیز محمد طه محمدی، ابوذر خوشبخت و یونس حیدری در رشته قرائت تحقیق بزرگسالان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات قرآنی در بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات قرآنی در بوشهر معرفی شدند