مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-03حوادث

چوپان مفقود شده در برف و کولاک «سورشجان» نجات یافت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش برف شدید و وقوع کولاک، یک چوپان در محل دامداری منطقه دره سیر سورشجان مفقود شد که طی عملیات 7 ساعته توسط نیروهای هلال احمر نجات یافت.

- مسعود مثنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی تماسی در روز پنجشنبه 13 بهمن ماه، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن 2 نفر از کارگران تونل در حال احداث شهر دشتک در برف و کولاک شدید دریافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بلافاصله یک تیم عملیاتی و امدادی شامل 3 نجاتگر به محل وقوع حادثه اعزام شد ، افزود: با توجه به صعب العبور بودن مسیر، تیم امداد و نجات کوهستان نیز متشکل از 5 نجاتگر اعزام شد و پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه، به محل رسیدند.

مثنوی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان شد و نفر دوم پس از تثبیت شرایط عمومی، به ایستگاه اورژانس منتقل شد.

عملیات 7 ساعته برای نجات چوپان مفقود شده در سورشجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: طی تماس مدیریت بحران با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات eoc، گزارشی مبنی بر گم شدن یک چوپان در محل دامداری منطقه دره سیر سورشجان دریافت شد.

  مثنوی مطرح کرد: این چوپان به دلیل بارش برف، وقوع کولاک و فقدان راه های ارتباطی، در طول 48 ساعت گذشته امکان برقراری تماس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوپان مفقود شده در برف و کولاک «سورشجان» نجات یافت

چوپان مفقود شده در برف و کولاک «سورشجان» نجات یافت