مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-03سياسي

آزادی 10 نفر از زندانیان مالی در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با کمک خیرین و ستاد دیه 10 نفر از زندانیان موضوع جرائم غیرعمد و دارای محکومیت های مالی در آستانه ولادت امام علی(ع) و دهه فجر آزاد شدند.

- حجت الاسلام رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: همزمان با آغاز چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) 10 نفر از  زندانیان مرد موضوع جرائم غیرعمد و دارای محکومیت های مالی با بهره مندی از حمایت ها و مساعدت های مالی صورت گرفته از طریق منابع مختلف آزاد شدند.

وی گفت: بیشتر این افراد دارای  بدهی های مالی به اشخاص  و یا محکوم به پرداخت مهریه و نفقه بودند.

  مقام عالی قضایی خراسان شمالی در ادامه به بدهی 32 میلیارد ریالی این تعداد از زندانیان اشاره کرد و درخصوص منابع تأمین و تسهیل کننده روند آزادی این مددجویان گفت: با اعلام گذشت مبلغ 27میلیارد ریال توسط شکات و محکوم لهم و تأمین منابع مالی مورد نیاز از طریق کمک های ستاد دیه استان، افراد خیر فراهم گردید تا این افراد بتوانند طعم شیرین آزادی را بچشند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود حمایت های مالی به دست کسانی برسد که واقعا مستحق دریافت کمک هستند، بر ضرورت تسهیل زمینه های هماهنگی و برقراری موجبات همراهی و همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 نفر از زندانیان مالی در خراسان شمالی

آزادی 10 نفر از زندانیان مالی در خراسان شمالی