مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-03فرهنگي

شعر مهمترین ثروت ما ایرانیان و فارسی زبان ها است


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات در محفل بین المللی شعر فجر در خلیج فارس گفت:شعر، مهمترین ثروت ما ایرانیان و فارسی زبان ها است که با زبان آن مطالب خود را به هم منتقل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محفل بین المللی خلیج فارس از سلسله محافل هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران؛ محمدعلی مرادیان، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اسماعیل جهانگیری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان؛ ادریس قریشی، فرماندار بوموسی و جمعی از شاعران بین المللی و داخلی در جزیره بوموسی برگزار شد.

در این محفل رضا اسماعیلی از ایران، حسن بعیتی از سوریه، محمد باقر جابر از لبنان، سیدسکندر حسینی از افغانستان، عسگر حکیم اف از تاجیکستان، شاه منصور شاه میرزا از تاجیکستان، احمد شهریار از پاکستان، سیدنقی عباس کیفی از هند، علی کمیل قزلباش از پاکستان، محمدکاظم کاظمی از افغانستان، جعفر محمد از ازبکستان، زامیق محموداف از جمهوری آذربایجان، یعقوب سهوزاده زلال از ایران و عبدالحمید انصاری نسب از ایران اشعار خود را خواندند.

شعر، مهمترین ثروت ما ایرانیان و فارسی زبان ها است در این محفل علی رمضانی با شعر امیرالمومنین قربان نامت / خودم جاروکِش و کاکام غلامت صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر مهمترین ثروت ما ایرانیان و فارسی زبان ها است

شعر مهمترین ثروت ما ایرانیان و فارسی زبان ها است