مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-03اقتصادي

فعالان اقتصادی از دولت طلبکار هستند


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان اقتصادی ما با وجود همه مشکلات و تنگناها از دولت طلبکار هستند و باید به این امر رسیدگی شود.

- مهدی سعادتی امشب در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بابل که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، با اشاره به اینکه شکستن دموکراسی موجود کشور بسیار مشکل است، تصریح کرد: وضعیت گرانی بازار و نوسان قیمت ارز و دلار باید کنترل شود.

این مقام مسئول یادآور شد: فعالان اقتصادی ما با وجود همه مشکلات و تنگناها از دولت طلبکار هستند و باید به این امر رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت لازم برای بهره برداری از تولیدات کشاورزی در مازندران مهیا نیست، ادامه داد: دستور تولید جوجه یک روزه اشتباه محض است زیرا 40 درصد بیش از نیاز کشور بوده و زیرساخت صادرات آن نیز مهیا نیست لذا چیزی جز ضرر نخواهد داشت.

سعادتی تصریح کرد: پروژه مرغ لاین را به خود مردم مازندران به جای مدیران پروازی بسپارید و به مدیریت و ظرفیت مازندران اعتماد کنید.

فراهم نبودن زیر ساخت های صادراتی این مقام مسئول یادآور شد: در سفر اخیر پوتین به کشور و مشاهده ظرفیت کشور اعلام کرد که تمام محصولات ما را خریداری می کنند اما زیرساختی برای فروش محصولات مازندران به روسیه فراهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی از دولت طلبکار هستند

فعالان اقتصادی از دولت طلبکار هستند