مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-03اقتصادي

حضور آیت الله رییسی در قبله تهران/ مصوبات سفر ریاست جمهوری به ری


رییس جمهور در سفر به شهرستان ری، ضمن دیدار با مردم قبله تهران از تعدادی از پروژه های این شهرستان بازدید و در مصوباتی برای اجرای پروژه ها دستورات لازم را صادر کرد.

-   آیت الله رییسی در پاسخ به گلایه کارگران در عدم پرداخت به موقع حقوق، به مدیران مجموعه دستور داد تا پرداخت حقوق های معوقه کارگران در اسرع وقت انجام شود.

بازدید از پایانه توزیع محصولات پروتیینی و کشاورزی امین آباد آیت الله رییسی در ادامه برنامه های سفر به شهرستان ری از پروژه پایانه فروش محصولات پروتیینی امین آباد بازدید کرد.

این پروژه که فاز اول آن با ارائه 18 غرفه به تعاونی های تولید و تولیدکنندگان محصولات پروتیینی اجرایی شده است، در صورت تکمیل به باراندازی برای توزیع محصولات کشاورزی به صورت ارزان و بدون واسطه تبدیل خواهد شد.

  به گفته ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی، همچنین با تکمیل و بهره برداری از 2 فاز باقیمانده این پروژه، بخش مهمی از توزیع مرغ استان تهران به این پایانه منتقل خواهد شد.

با تکمیل فاز دوم این پروژه 40 غرفه برای خرده فروشی محصولات پروتیینی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و فاز سوم این پروژه نیز مربوط به ساخت سردخانه 3 هزار تنی برای محصولات کشاورزی و پروتیینی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آیت الله رییسی در قبله تهران/ مصوبات سفر ریاست جمهوری به ری

حضور آیت الله رییسی در قبله تهران/ مصوبات سفر ریاست جمهوری به ری