مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-03سياسي

کلنگ زنی و افتتاح 80 پروژه در دهلران


در ایام الله دهه فجر 74 پروژه در دهلران به بهره برداری و 6 پروژه کلنگ زنی می شود.

- امروز جمعه 14 بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های فیبر نوری در دو بخش زرین آباد و سراب میمه و شهرک وحدت در بخش مرکزی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

محمدسبحان حسنی ، معاون سیاسی استاندار ایلام، در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای پروژه فیبرنوری بخش زرین آباد 100 میلیارد ریال و برای پروژه فیبرنوری سراب میمه و شهرک وحدت هم 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: در مجموع برای بهره برداری از دو پروژه فیبرنوری در دو بخش زرین اباد و سراب میمه افزون بر 110 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستاهای دهلران پروژه گاز رسانی به روستای بیشه دراز و همزمان گاز رسانی به روستاهای چم هندی، ابوغویر، صمانه و عین غانم در دشت عباس و خربزان بالا و پایین و سرکمر در بخش سراب میمه نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این آیین به پیگیری های مسئولان استان و همچنین نمایندگان استان در مجلس برای گاز رسانی به روستاها اشاره کرد و افزود: امروز خدمات دولت در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 80 پروژه در دهلران

کلنگ زنی و افتتاح 80 پروژه در دهلران