مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-03اقتصادي

30 جهیزیه به ارزش 12 میلیارد ریال به زوج های جوان قم اهدا شد


طرح قرار دوازدهم بهمن ماه، با محوریت حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و اهدای جهیزیه به 30 زوج جوان به ارزش 12 میلیارد ریال به اجرا درآمد.

- قم- طرح قرار دوازدهم بهمن ماه، با محوریت حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و اهدای جهیزیه به 30 زوج جوان به ارزش 12 میلیارد ریال به اجرا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طرح قرار دوازدهم، ویژه کمک به نیازمندان که جزو طرح های اجتماعی سازمان اوقاف به شمار می رود، همزمان با 12 بهمن امسال و با محوریت حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) اجرایی شد.

بر این اساس 30 جهیزیه هر یک به ارزش 40 میلیون تومان و با ارزش کلی یک میلیارد و 200 میلیون تومان، از محل عوائد موقوفات و کمک های خیرین تهیه و طی مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف قم و معاونان او و همچنین مدیران اجرایی بقاع متبرکه، در اختیار خانواده ها و زوج های جوان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم در این مراسم ضمن تقدیر از حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی مختلف گفت: این برنامه ها موجب پویایی بیشتر بقاع متبرکه شده اند.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح قرار دوازدهم در استان قم خاطرنشان کرد: کمک های خیرین در کنار عوائد موقوفات و بقاع متبرکه، منشأ خیر و رفع نیازهای ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 جهیزیه به ارزش 12 میلیارد ریال به زوج های جوان قم اهدا شد

30 جهیزیه به ارزش 12 میلیارد ریال به زوج های جوان قم اهدا شد