مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-03سياسي

جوانان برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر آماده شوند


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز نیروی هوایی به عنوان سخنران پیش خطبه نماز جمعه امروز جمعه (14 بهمن ماه) ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع)، با اشاره به مردم ایران به عنوان مردم بزرگوار و غیرور ایران خاطرنشان کرد: هر قدر که از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی می گذرد تاثیرات عمیق تری از انقلاب را درک می کنیم.

شاخص دشمنی ها با انقلاب اسلامی حرکت ملت برزگ ایران در سال 57 و رهایی از استکبار آثار کلان خود را در مناسبات جهانی داشته است.

وی افزود: بسیاری از روشنفکرنمایان انقلاب اسلامی را جریانی زودگذر می پنداشتند، اما هویت تمدنی ایران که با معارف اسلامی غنی شده بود در مقابل این تفکر ایستاد و نسخه جدیدی از مناسبات اجتماعی که نسخه مقاومت است را ارائه کرد که از دوره خود تا به امروز بی نظیر بوده است.

فرمانده نیروی هوایی ار تش جمهوری اسلامی ایران تصرح کرد: یکی از دلایل آغاز جنگ تحمیلی و استمرار دشمنی تا به امروز کاهش نفوذ غرب بر منابع نفت و گاز منطقه غرب آسیا و شکست در مسلط کردن رژیم جعلی صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر آماده شوند

جوانان برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر آماده شوند