مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-03اقتصادي

ضرورت استفاده از پنل های خوردشیدی در بخش کشاورزی بردسکن


فرماندار بردسکن با اشاره به کمبود آب کشاورزی در منطقه، اجرای طرح پنل های خورشیدی در بخش کشاورزی شهرستان بردسکن را ضروری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده در ویژه مراسم دهه فجر که عصر امروز در مسجد جامع بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: کاشت درختان غیر مثمر درحال حاضر ممنوع و بجای کشت این نوع درختان باید درختان دارای ارزش میوه ای وسرمایه گذاری از جمله زیتون کشت گردد.

وی تصریح کرد: ایجاد درخت زیتون در آینده نه چندان دور سبب ایجاد کارخانجات روغن گیری در منطقه می شود.

فرماندار بردسکن با اشاره به کمبود آب کشاورزی در منطقه، اجرای طرح پنل های خورشیدی در بخش کشاورزی شهرستان بردسکن را ضروری برشمرد و گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و کاهش نزولات جوی و شرایط بسیار خوب آب و هوایی در بردسکن اجرای طرح پنل های خورشیدی باید در بخش کشاورزی این شهرستان نهادینه شود.

دهقان زاده همچنین به افت شدید منابع آبی و بحرانی بودن دشت های بردسکن و خاموشی چاه موتورهای کشاورزی اشاره کرد و افزود: تنها راه تامین آب برای باغات و مزارع، اجرای طرح های نوین آبیاری و راه اندازی پنل های خورشیدی است.

وی ضمن تاکید بر تکمیل زنجیره تولید در شهرستان، بیان کرد: جای صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در شهرستان بردسکن خالی است لذا با احداث کارخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از پنل های خوردشیدی در بخش کشاورزی بردسکن

ضرورت استفاده از پنل های خوردشیدی در بخش کشاورزی بردسکن