مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-03سياسي

ابعاد حقوقی جنایت ترور سردار سلیمانی باید تبیین شود


شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصدق در افتتاحیه همایش هیأت مدیره های استانی مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه در مشهد مقدس گفت: علم حقوق شاید در بین علوم تنها رشته ای باشد که در همه شئون زندگی انسان تاثیر گذار است و هیچ رشته ای به این شکل از علوم نداریم که در ابعاد مختلف زندگی انسان اثر گذار باشد.

وی با تبیین نظریه های مکاتب مختلف حقوقی تصریح کرد: وکالت شغل مقدسی است و علمای حقوق در کنار وکلا و قضات از عوامل مهم توسعه و تکامل نظریه های حقوقی هستند.

وی افزود: منش و شخصیت وکلا و حقوقدانان راستین در جامعه بسیار اثر گذار است و فلسفه حق دفاع و وکالت دادگستری امر بسیار مقدس اجرای عدالت است.

وی ادامه داد: وکلا باید برای گسترش آزادی های مشروع کمک کنند قلم بزنند و بنویسند.

مصدق گفت: در قانون اساسی ما آزادی های مشروع به رسمیت شناخته شده و وکلا باید درجهت تبیین و گسترش آزادی های مشروع قلم بزنند و نقد و پرسش کنند.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه خاطر نشان کرد یک وظیفه مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است و وکلا و کارشناسان بایستی در این زمینه قوه قضاییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد حقوقی جنایت ترور سردار سلیمانی باید تبیین شود

ابعاد حقوقی جنایت ترور سردار سلیمانی باید تبیین شود