مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-03اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی رودان


همزمان با دهه مبارک فجر 28 طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی در بخش مرکزی شهرستان رودان و با اعتباری بالغ بر یکهزار و 55 میلیارد و 813 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- محمد قائمی فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 19 طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی، روشنایی معابر و زیباسازی فضای روستاها افتتاح و 9 طرح دیگر کلنگ زنی می شود.

بخشدار مرکزی رودان افزود: مهمترین این طرح ها شامل؛ افتتاح روکش آسفالت محور رودان ـ بندرعباس، توسعه شبکه برق روستای غیبی، افتتاح مدرسه 6 کلاسه قلعه کمیز و 3 کلاسه خیرآباد و کلنگ زنی عملیات اجرایی روشنایی معابر دو راهی فاریاب، سالن ورزشی چند منظوره خراجی، جاده روستای بادافشان، مرکز اورژانس و سالن ورزشی چند منظوره روستای سید سطلان محمد می باشد.

وی به طرح هایی که از سوی دهیاری های بخش مرکزی مورد بهره برداری قرار می گیرد هم اشاره کرد و گفت: افتتاح زمین چمن مصنوعی پشته بنان با اعتبار 7 میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی آسیاب با 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، رختکن زمین چمن مصنوعی سردنگ کمیز با 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و بوستان قلعه کمیز با 8 میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی رودان

افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی رودان