مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-03بين الملل

حضور هزاران نمازگزار در مسجد الاقصی/ زخمی شدن 25 فلسطینی در نابلس


منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.

- منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک بیت دجن در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، ده ها فلسطینی امروز جمعه در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، سازمان هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 25 غیرنظامی در جریان درگیری با اشغالگران در شهرک بیت دجن در شرق نابلس خبر داد.

به گفته منابع محلی، ده ها شهروند فلسطینی در نتیجه سرکوب راهپیمایی هفتگی ضد شهرک سازی در بیت دجن در شرق نابلس، بر اثر شلیک گاز اشک آور و بمب های صوتی نظامیان صهیونیست مصدوم شدند.

این تحول در حالی است که ده ها هزار فلسطینی امروز جمعه با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم اشغالگر در قدس اشغالی، خود را از مناطق مختلف کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 به مسجد الاقصی رساندند و نماز جمعه را در آن اقامه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هزاران نمازگزار در مسجد الاقصی/ زخمی شدن 25 فلسطینی در نابلس

حضور هزاران نمازگزار در مسجد الاقصی/ زخمی شدن 25 فلسطینی در نابلس