مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-03سياسي

هرمزگان باید به الگویی برای تسهیل تجارت در کشور تبدیل شود


رییس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم دقت نظر کلیه محوطه داران جهت ثبت کالاها وارده به محوطه ها درسامانه جامع انبارها تاکید کرد، گفت:هرمزگان به الگویی برای تسهیل تجارت در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی در دوازدهمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با موضوع تبیین سامانه جامع انبارها که به میزبانی بندر شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تأکیدات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای الگوی تحول در قوه قضاییه باعث تحول در بخشی از مسوولیت های بنادر و گمرکات شده است و تمام این اقدامات مبنای صریح قانونی دارد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و گمرکات استان مبنی بر انجام انبارگردانی در بزرگترین بندر تجاری کشور گفت: با هم افزایی صورت گرفته برای اولین بار در تاریخ بنادر کشور، سیستم انبارگردانی تعریف و اجرا شد که به دنبال این طرح بیش از 122 هزار کانتینر به صورت تک تک شمارش و مشخصات آنها در سامانه های الکترونیک ثبت شد.

قهرمانی بیان کرد: در سرشماری های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که یکی از آسیب ها حلقه اول، عدم ارتباط سیستمی انبارها با سامانه تجارت کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان باید به الگویی برای تسهیل تجارت در کشور تبدیل شود

هرمزگان باید به الگویی برای تسهیل تجارت در کشور تبدیل شود