مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-03اقتصادي

موقوفه ای با خیرات و برکات فراوان


متولی موقوفه حاج مهدی مهدوی در ملایر گفت: از محل موقوفه شادروان حاج مهدی مهدوی تا پایان سال تعداد 100 بسته سبد ارزاق به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

- غلامحسین مهدوی افزود: این بسته ها شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی، دو عدد ماکارونی، سویا، روغن نباتی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، چای، رشته پلویی و مرغ گرم است.

وی با بیان اینکه این موقوفه یکی از موقوفات قدیمی شهرستان ملایر بوده که مغازه های تجاری در مرکز شهر خیابان شهید وفایی واقع شده است، ادامه داد: این موقوفه شامل 196 مغازه تجاری و از قدیمی ترین موقوفات ملایر به شمار می رود.

متولی موقوفه حاج مهدی مهدوی در ملایر با بیان اینکه موقوفات حاج مهدی مهدوی در نیات دیگری نیز هست، اظهار کرد: روضه خوانی و اطعام دهی برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دهه اول ماه محرم و روضه خوانی و اطعام دهی در شب شهادت حضرت فاطمه(س) ویژه سادات به عنوان تنها موقوفه فاطمی استان همدان است.

وی با بیان اینکه شب های جمعه نیز اطعام دهی از سوی این موقوفه در راستای نیت واقف انجام می شود، یادآور شد: همچنین در ماه رمضان نیز قرار است تعدادی بسته ارزاق را بین نیازمندان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه ای با خیرات و برکات فراوان

موقوفه ای با خیرات و برکات فراوان